2011-05-18
 20:42:39

Suck on that!

NU är jag äntligen klar med alla kursen *lång näsa åt er som trodde att inte kunde klara det*. Jag klarade det! Jag gjorde fan det! Låter kanske fruktansvärt löjligt men jag är så himla stolt över mig själv att jag orkade ta mig igenom det trots allt som hänt. Nu ska jag bara mysa med min lilla bebis i 1 månad för sen börjar sommar kurserna ser fram emot det!

Som Viola kommentarade så är det som att vissa verkar tycka att bebis tiden är helig och visst är den väl det på ett sätt och de är bara så här små en gång. Men har man som jag redan gått igenom bebis tiden två gånger innan så vill man inte riktigt fastna i den där "rosa puttenuttvärlden" och ja med första barnet fastnar man oftast där och du sitter fast där länge!

Jag är iallafall stolt över min prestaion och detta var yttligare ett bevis för mig själv att bara jag vill så kan jag klara vad fan jag vill! Förlåt för alla svordommar men så är det! Ikväll ska det "firas" lite med lite god mat och annat gott! Helgen ska bli jätte mysig och vi ska försöka hinna göra en massa roligt förhoppningsvis!

Tack till min underbara familj och mina underbara vänner för allt stöd jag fått under denna våren ni är fantastiska!


Rebecca

Grattis :D eller vad säger man!

Du klara allt du ger dig in på och det är kul att se.

Lycka till i sommar när du går på nästa kurs =)

Kramar



PUBLICERAT: 2011-05-19, 12:26:54 | URL: http://staaaacey.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: