2011-06-17
 12:16:42

Prinsens dop

Prinsens dop närmar sig med stormsteg och i Augusti ska han döpas, han blir faktiskt den som är yngst utav sina syskon vid dop tillfället, C var 6 månader och É var 10 månader medans lilleman bara kommer vara 4 månader! Sitter och kikar runt på massa saker nu. Känner mig väldigt nervös för hur allt ska bli, kommer barnen hinna bli friska? Kommer han må bra på sitt dop?

Försöker fokusera på att allt ska gå som det ska och att det blir ett jätte fint dop. Så nu har jag iallafall beställt en jätte tårta och massa smörgåstårtor, jag vet visst är jag lat? Men förra året lagade jag en massa massa mat och det blev hur stressigt som helst så stressigt att jag glömde av hälften utav alla saker som skulle göras. Så denna gången tänkte jag bara passa på att baka lite cupcakes och lite andra goda kakor.


(Dopkyrkan som alla barnen är döpta i)


Tittar just nu runt på fina dopsånger och funderar på om vi ska ha en solist på hans dop men samtidigt har vi inte haft det på de andra barnens dop så det känns lite löjligt, kanske jag borde sjunga lite? Haha! Skämtosido han kommer få ha samma psalmer som sina systrar mina två favorit psalmer Du vet väl om att du är värdefull och Tryggare kan ingen vara. Sen sitter jag och tittar på en till och funderar faktiskt på Änglarna sjunger i himlen men vi får se :)

Har beställt hem allt "pynt" till lokalen också nu hjärtballonger och massa fint! Nu ska bara dopinbjudningarna skickas ut så är allt klart. Det som blir intressant denna gången är att detta dopet ska vi sköta allt själva, Cs dop hjälpte mina föräldrar till och És dop så hjälpte Aleks föräldrar till. Denna gången hoppas jag få lite hjälp ifrån mina vänner att fixa det sista men det brukar jag ju alltid få :)



Du vet väl om att du är värdefull låten:
http://www.youtube.com/watch?v=By2RLLHunPw&feature=related



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: