2011-06-06
 20:37:16

Bloggen i andra hand

Det händer alldeles för mycket i vårat liv just nu för att jag ens ska hinna kunna tänka på min blogg faktiskt. Tyvärr är det så önskar att det fanns mer tid men det gör det verkligen inte. Solen och värmen har kommit och vi är ständigt på språng någonstans. Lilleman har blivit sjuk så denna dagen har spenderats på sjukhus och vi ska dit igen både imorgon och på onsdag igen. Känns riktigt jobbigt men jag hoppas på att han ska bli bättre och att vi får reda på vad som är fel på vår lille prins.

Denna veckan är det också dags att börja med hårdträningen eller ja börja träna igen efter gravidteten. Har bara gått promenader fram tills nu men nu är det dags att börja köra på riktigt. Kilon har redan försvunnit nu har jag redan förlorat 17 kg så nu är det bara 20 kg kvar till mål vikt som är 53 kg. Men ja vi kämpar på neråt ska vi och jag hoppas att jag nått målet i December senast för sedan till nästa sommar har jag ett nytt mål.

Denna månaden kommer bjuda på väldigt mycket olika varierande äventyr jag ska unna mig själv en hel del saker och sedan ska vi på en massa utflykter. Jag ska försöka få igång blogg i mobilen men förstår inte hur jag ska göra eller vart man skall blogga någonstans någon som har ett tips kanske?


Sanna

Hoppas att han blir frisk snart:;(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: